Powered By Blogger

Sunday, January 23, 2011

team ilpnt

rndu sgt kt korang...dh lme x jmp..mcm2 knangn yg kita lalui..korang la shbt dunia akhrt aku...hope 1 hr kita dpt bertemu kmbli.....xpcly i want 2 see my roomate yg cute....ct miss u la....
thnx dear coz ko byk tlg aku ms kt ilp..ms aku xcident dlu, ko la yg jaga aku mcm nurse plak...
syg la kt ko beb....rndu kngn kt lab, psg lagu kuat2 smpai lect membebel coz wt bsg..hahaha
tp kami la stdnt ilp yg happening....wlupn sllu wt lect tnsion.sgla2 nya kami la..yg baik pn kmi yg kureng baik pn kami gak...huhuhu

lect yg plg aku syg ialah cik aniza...dye dh mcm ibu kami, wlupun agk berusia tp leh wt geng la...haha
lau ade xment, kami serbu umh dye..wt cm umh sndri pulak, dye siap suh kami msk g..haha
terbaik la cik aniza..miss u a lot cik..lam claz mber yg plg aku rapat ialah: ct, saleha, along shida, eloy & hafiz...5 org ni je yg buleh msuk geng, yg lain 2 ermm cm hampeh je..taching2 lbh..kutuk cket tarik muka..x blh bla je...
5 org ni dh cm adik beradik je..g mn pn b5 ni la...smpai lect tgur " korang ni asyik berkepit je..mcm dh xde mber lain je.."
hahahaha
x blh bla je statemn lect aku 2..biar ckit dpd ramai yg x leh msuk kpla sush gak..nk terase2 hati ni pyh nk jga..tmbh2 plak mulut aku ni laser ckit..huhuhuhu
skjp je ms berlalu..setahun 2 ase mcm sebulan je bljr kt ilp 2...mula2 2 ase x bez gak kt sne tp ble dh knl mber yg hapening ase bez plak..smpai sebulan la aku x blik kg coz bez duk ilp..hahhaha
ermm now dh hmpir 3 thun aku tgglkn zmn ilp..wlupun dh lme x jmp mber2 tp still contct lam fb..huhuhu
mjur la ade fb ni,lau x ermm ntah la ase nye lost contct la....thnx ya pd pncipta fb nih...jasamu amat kami hargai..huhuhu
x blh bla je ucpan aku ni...ermm 2 my beloved frends i miss u a lot dear...







                                                           MISS U ALL MY FRIENDS

No comments:

Post a Comment