Powered By Blogger

Saturday, January 22, 2011

rindu kenangan bersama rakan2 seperjuangan d ILPNT

ermm msuk thun ni dh 2 thun lbey aku tgglkn pengajian aku d ilp..
byk kngn mnis & pahit d sne..
rndu kn kwn2 yg sporting, gler2, sempoi..
x pnh g aku rs syg kwn cmne aku syg kn kwn2 ilp.....myb sbb d ilp kami tdow sme, lpk sme, mkn sme..ape yg kami wt smuanye bersame2....datz y kmi akrab mcm isi dgn kuku...
skg aku dh smbg bljr prgkt dip pulak...
wlupn rmai kwn tp x sme cmne aku berkwn dgn dak2 ilp lu..seyes x sme...
myb d kolej aku x bape rpt sgt dgn dorg 2 yg ase janggal....
aku ase x sbr nk hbskn pngjian aku d ptpl nih.....next year insyaallh bulan 6 aku selesai dip..tggu konvo pas2 kerja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jgn lupa selesaikan hutang ptptn..waaaaaaaaa
:(







ats ni ialah kwn yg plg sy syg, plg sy rndu n plg sy rapat....miss u dear..hope persahabatan kita x kn putus...

No comments:

Post a Comment