Powered By Blogger

Sunday, January 23, 2011

amali hematologi 1

21/01/2011
ermm amali darah...
by group ade 3 org..aku, azwan..sorang g aku x thu nm dye ape...huhuhuhuhuhuhuhu
sengal nye aku ni..nm mber pn x thu..
stp kli amali msti kna ade pnderma drh..so far aku x kna lg la..coz urat aku terlalu kcil smpai org nk amik drh aku pn takut2..betapa hbtnye aku ni..haha
amali ni sush ckit la..coz teknik dye leceh n lau nk amik isipadu drh pn susah..smpai stress la...
x blh tahan group dgn azwan coz dye ni crazy ckit..nk tergelak aku lau duk dgn dye..happening la..hlg stress aku...amali kul 10 smpai 12 pas2 de cntinue dgn teori tp aku bla coz aku ade claz lain..clashing claz la...aku, sara, izaty kuar tnpa mberthu lect..huhu
nkl nye aku ni...cm ne la amik degree lau dip ni pn main2 g....
d bwh ni aku sertakan pic2 ms amali d jln kn...mcm2 gelagat ade..aku smpai ase nk termuntah hidu bau drh yg hanyir 2...eeeyy werrkkkkk...x tahan la bau nye....mcm mn la ade org leh mnum drh 2..aku yg bau ni pn nk termuntah,loya..bukn bermkne ku pregnant plak erk...dunt slh fhm k..hahhaha
sok aku ade claz teori kimia & anatomi.....so nk tdow awl..kna bgn pgi la....ngeeee~





No comments:

Post a Comment